Registreren    Aanmelden    Forum    Zoeken    FAQ

Forumindex » Mobiel Internet Providers » T-Mobile

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Auteur Bericht
 Titel: Web n walk prepaid van T-mobile
 Bericht Geplaatst: 21 Aug 2009, 21:49 

Hallo,

Sinds enkele dagen gebruik ik een web n walk prepaid internet stick van T-mobile. Het heeft me wel wat moeite gekost om de stick te installeren. Op mij Acer Aspire One D150, werd de stick eerst niet herkend. Op mijn andere laptop van Toshiba wel. Daarna de helpdesk van T-mobile gebeld, helaas wel tegen 0,25 per minuut. De oplossing zat hem in het eerst installeren van de applicatie Web n walk manager (dus eerst downloaden van T-mobile via een andere verbiding dan de stick). Nadat de web n walkmanager op de Acer draaide, kwam de stick wel op en kon ik de pincode invoeren.
De stick werkt goed, op HSDPA is het echt snel. Maar dan gaat ook je datategoed er snel doorheen, helaas. Gelukkig heeft T-mobile de tarieven in juli aangepast, zie ook hun site.
Let wel op dat als je een pakket koopt uit de 'oude' serie (vermelding 30 euro tegoed op de verpakking), je niet de 15 euro extra tegoed ontvangt dat in de verpakking wordt beloofd. De nieuwe pakketten geven 7,50 euro extra tegoed, en als je je registreert op de site van T-mobile, wordt tussen deze pakketten geen onderscheid gemaakt. Zodoende krijg je ook met je oude pakket, ondanks de belofte van 15 euro, toch maar 7,50 euro extra bijgeschreven.

Speedy

Naar boven 
De berichten weergeven van:  Sorteer op  

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Forumindex » Mobiel Internet Providers » T-Mobile